دانلود بازی Asphalt 5 HD برای آندروید همراه با گیم دیتای بازی
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با عرض سلام خدمت کاربران و دوستان عزیز. از امروز به بعد طبق درخواست کاربران عزیز بازی های HD شرکت Gameloft را جهت دانلود در سایت قرار میدهیم. خوب پک ویژه بازی های مخصوص htc sensation در ماه مهر به خوبی به فروش رفته و ما تصمیم گرفتیم که یه چند تا بازی از آن پک را برای دانلود در سایت قرار دهیم. البته این بازی HD جز پک بازی مخصوص htc sensation نیست ولی جز پک ویژه آندروید است. دقت فرمایید که ما این بازی را بر روی دو گوشی تست کردیم. بر روی گوشی htc sensation تمام صفحه نبود یعنی 80 درصد صفحه نمایش را پوشش میدهد. بازی دارای گرافیک خاص و قشنگی است. البته به زودی بازی آسفالت6 مخصوص htc sensation را برای دانلود میگذاریم. اما در گوشی samsung galaxy s به صورت تمام صفحه است. متاسفانه این بازی بر روی گوشی LG optimus one اجرا نشد یعنی اجرا شد و بالا آمد اما بسیار گیر داشت. اما 80 درصد صفحه htc sensation را پوشش میدهد. بازی بسیار جالبی است. بنده خودم شخصا این بازی را تا آخر تمام کردم و 100 درصد مراحل را تمام کردم و همکار عزیزم محمد رضا هم با گوشی samsung galaxy s این بازی را تا آخر تمام کرد. دوستان عزیز اگر میبینید که به جزئیات اشاره میکنیم فقط به خاطر این است که سایت رنگ جدی به خودش نگیره. هم اکنون فایل آماده است و میتوانید لینک دانلود فایل نصبی و گیم دیتای بازی با حجم 120 مگابایت را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

دقت فرمایید که گیم دیتای بازی برای تمامی گوشی ها یکی است. یعنی تمامی گوشی ها باید این گیم دیتا که با حجم 100 مگابایت است را در درون sd cart خود کپی کنند.

فایل نصبی مخصوص سامسونگ Galaxy s رزولشن 800*480

فایل نصبی گوشی  HTC Legend و دستگاه های دیگر HTC رزولوشن (480*320)

فایل نصبی مخصوص htc sensation. البته لازم به ذکر است که نزدیک ترین فایل نصبی برای sensation بوده.

تمامی این فایل های نصبی همراه با یک گیم دیتای مشترک برای دانلود در ادامه مطلب.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxys s-LG optimus one

اگر مطلب زیر را میپسندید بر روی گزینه سبز یک کلیک کنید واگر نمیپسندید بر روی گزنه قرمز کلیک کنید.

راهنمای نصب بازی در ادامه مطلب

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب